Blogg Summering för 2012 och förslag för 2013

Nu säger vi hejdå till 2012 och går mot 2013. Jag ska fortsätta att blogga tänkte jag och komma på fler roliga inlägg. Inlägget med den årliga Astronomiska kalendern har blivit uppdaterad för 2013, där kommer som föregånde år även finnas en enklare Månkalender för 2013. 

Några inlägg jag ska försöka sammanställa för 2013:

  • Vädestreck och  de krafter de representerar i olika traditioner iom ritualer och magi.
  • Vad är magi?
  • Övergångsriter – måste man skada sig själv?
  • Tjuvkik i min egen BoS
  • Planeternas representationer
  • Olika besvärjelser med de fyra elementen – skillnad och förslag.
  • Skåda i spegel.

Och fler gudomligheter, fler växter, fler spåkonster, fler reflektioner…ni får se vad som dyker upp helt enkelt =)

OCH…ni som kikar in här Om det finns NÅGONTING ni skulle vilja att jag skriver om får ni mer än gärna kommentera nedan med förslag på rubriker och ämnen, kommentarerna kan vara anonyma om ni vill =)

Och nedan följer man årliga blogg summering gjord av WordPress för 2012.

Här är ett utdrag:

19,000 people fit into the new Barclays Center to see Jay-Z perform. This blog was viewed about 60 000 times in 2012. If it were a concert at the Barclays Center, it would take about 3 sold-out performances for that many people to see it.

Click here to see the complete report.

Gott Nytt och God Fortsättning på er mina kära läsare!