Lenormand 9 kortsläggning 5/10

Min fråga är då, hur kommer det sig att jag blev modstulen?

Då kör vi:

Lenormand nio kortläggning 5/10-2012

Lenormand nio kortläggning 5/10-2012

Cignifikatorn blev här barnet som får betyda naivitet, något litet eller en ung person och blir nog ett personkort för mig, och ja, jag är yngst på min arbetsplats och väldigt ofta vet man inte under vilken sten man ska gömma sig för de kultiverade huggormarna och gamla rävarna.

Cignifikatorn barnet (naivt ung person) blickar mot molnen (det som skymmer/kan ej se) med tornet i ryggen (ensam/ingen som håller en om ryggen, men kan också betyda stabil styrka) med fåglar över sig (snattrigt snack,förtal ,diskussioner) och ett brev (meddelande) under sig.

22 vägar + 12 fåglar + 32 måne, Jag gjorde valet att prata om min arbetsframgång.

6 moln + 13 barn + 19 torn, I min naivitet såg jag inte och ställde mig ensam.

15 björn + 27 brev + 7 orm, En chef fick ett meddelande av en synnerligt illvillig person.

15 björn + 12 fågel + 7 orm, Chefen har ett samtal med en riktig orm.

32 måne + 19 torn + 7 orm, En synnerlig fiende ställde mig ensam i framgången. Eller… en synnerlig fiende blev väldigt ond på klättringen jag gjorde i stegen.

32 måne + 13 barn + 15 björn, chefen trodde på min arbetsförmåga och framgång.

22 väg + 13 barn + 7 orm, naivt val, lägg till 6 molnen kan betyda brist på erfarenhet av att SE följderna.

jag förstår att det är förmånligt för dom högre upp i stegen att vara ensamma om uppdragen och att krossa konkurrensen är viktigt, dessa är dock nya spel för mig på en högre nivå och det är svårt att hålla jämna steg.

Jag undrar här med om endast jag är överkänslig mot illvilja (eftersom jag mådde fysiskt dåligt utan en specifik yttre händelse av min vetenskap) eller om det är någon som tar till andra medel på mitt arbete.

Hmmm….