Lenormand, Böcker och Flygsalva

Jag har precis klickat hem en Lenormand Lek, Mlle Lenormand blue Owl som jag ser fram emot att prova och lära mig.

Lenormand Blue Owl

Lenormand Blue Owl

Jag beställde min lek via Book Depository UK inte särskilt dyrt alls och fri frakt till bl a Sverige.

Jag har haft lite tur denna månad och har passat på att slösa pengar på mig själv och inte andra. Woohoo.

Det blev fler böcker av Draja Mickaharic  Miscellany of Information – magical and otherwise, Gaining Life Experiences, What’s Possible, Magic Spells Of All Kinds och Porta`s flying ointment från the witch of forest groove, snart har jag ett axplock hemma att välja mellan, bolmört var inte min växt alls, alruna helt ok, vi får se om Porta`s kommer att användas eller bara att stå i ett låst skåp. Salvorna håller i ca 2 år, eller längre om man fryser in dom men då förlorar de sin fasta form och blir flytande.