Skyddsbesvärjelse för ditt hem

Ibland kan man känna att man är i bohov av att skydda sitt hem mot synliga och osynliga besökare. Denna besvärjelse kan användas då. Men precis som de flesta skyddsbesvärjelser innesluter den det du vill skydda. Gör man den för stark kan man uppleva att man blir skyddad mot allt, gott som ont. För besvärjelsen kan inte skilja på nogon som vill dig genuin ont eller bara är lite trött på dig. Därför bör man inte göra den för stark det vill säga inte leda allt för mycket energi in i den. 

När det kommer till  existerande personer kan jag uppleva att jag hör ett klang när skyddsbariären bryts. Självklart fungerar den inte som en osynlig vägg som den som vill dig illa inte kan gå igenom, men personen kommer inte att gå rakt in utan mjölktrampa lite utanför en tid. Efter en tid kommer personen att känna sig dum och gå in ändå, just då kan du höra ett ljud eller en vibration. Din barriär har då varnat dig. Mot de osynliga krafter fungerar den utmärkt då de inte är lika starka som en verklig person. 

 

Före varge besvärjelse du tänker utföra bör du samla dig, jag menar inte att du måste sätta dig in i ett meditativt tillstånd (även om resultaten är bäst då) men du bör ej vara upprörd eller ofokuserad i tankarna.

Ställ dig framför din ytterdörr samla dig och blunda. Tänk dig nu att du är uppfylld av energi. Du kan känna det i hela din kropp. Den vibrerar, kliar och sticks. Nu börjar du måla ett pentagram med ditt finger som du leder energi ur på din ytterdörr. För varge streck du målar säger du högt i tanken ”Ingenting som vill mig eller min familj någonting ont kommer igenom här”. När ditt pentagram är färdigt föreställer du dig hur det existerar av sig själv. Nu lägger du båda händerna emot det och känner hur ennu mer kraft strömmar in i det från dig. Då säger du högt i tanken ” Ni som vill mig eller min familj nått ont kommer inte egenom här. Vägen är stängd för er. Ni kommer inte egenom här”.

Nu är du färdig, upprepa den vid behov och förstärk en gång i veckan.